مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-08ورزشي

فرهادی زاد: تمرکز برنامه های معاونت بانوان بر جانشین پروری بوده است


معاون توسعه ورزش زنان در جلسه مدیران کل استان ها که به صورت وبیناری برگزار شد بر برنامه ریزی ویژه و هدفمند برای توسعه ورزش زنان در سراسر کشور تاکید کرد.

- معاون توسعه ورزش زنان در جلسه مدیران کل استان ها که به صورت وبیناری برگزار شد بر برنامه ریزی ویژه و هدفمند برای توسعه ورزش زنان در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش زنان در جلسه مدیران کل استان ها که به صورت وبیناری برگزار شد پیرامون وضعیت معاونت ورزش بانوان در استان ها اظهار داشت: این پست در چارت سازمان امور اداری و استخدامی وجود دارد و باید از طریق بخش حقوقی هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این امر ایجاد شود.

فرهادی زاد به طرح های ملی اشاره و تصریح کرد: طرح تندرستی و نشاط در سال 1397 از سوی دفتر معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده ابلاغ و پس از آن در وزارت ورزش و جوانان اجرایی شد.

از جمله طرح سنجش ساختار قامتی زنان روستایی و عشایری که می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات عضلاتی، اسکلتی بانوان روستایی را از بین ببرد منوط به آنکه طرح به صورت خوب و بدیع اجرا شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برخی دیگر از طرح ها می تواند با تغییراتی همراه باشد مانند طرح پیرامید که با هماهنگی با فدراسیون ووشو مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی زاد: تمرکز برنامه های معاونت بانوان بر جانشین پروری بوده است

فرهادی زاد: تمرکز برنامه های معاونت بانوان بر جانشین پروری بوده است